fbpx

תמונת מצב (קורונה): מה זה עושה לגוף ולנפש שלי?

לחוצה

המצב בתקופה האחרונה מתחיל לגבות מאיתנו הנשים מחיר כבד, כל היום בבית עסוקות במרוץ, בלתי פוסק אחרי תפעול הילדים, האוכל, הכביסות ושאר ירקות

הלחץ מתחיל לתת את אותותיו החוסר מעש והעבודה המשעממת של של שגרת הבית אני מרגישה שאני עוד קצת מתפרקת, ולכן חזרתי לאהבתי הישנה יוגה, בכדי לעשות לעצמי איזה שינוי אווירה ולנסות לבנות לעצמי שגרת שלווה קצת בכדי שאוכל להעביר את התקופה הזו כפי שכולנו חייבות. כבר למעלה ממיליון מובטלים! המצב לא ברור ולא ידוע מתי יחזור לשגרה ומרבית המשק נעצר אבל זה לא אומר שעכשיו אני צריכה לשקוע, אני חייבת להמשיך לשמור על מוראל גבוה ושפיות 

הייתרונות של ,תרגול יוגה

כל המחקרים שאני קראתי בנושא לפני שהתחלתי מדברים על זה שליוגה יש יתרונות בריאותיים ונפשיים לסיכום אספתי עבורכן את החמש המובילות 

גמישות, פעילות הפיתול מאפשרת לנו להזרים דם לאיברים שלנו כך שבשגרה שלנו לא מגיעים לא בקצב ולא בתדירות שיוגה מאפשרת כתוצאה מכך אנו משחררים הורמונים שעוזרים לחזק את המערכת החיסונית שלנו 

מפחיתה לחצים, הלחץ הוא גורם מספר אחד לכל התחלואה, הוא פוגע בנו גם באופן נפשי וגם פיזיולוגי, תרגול יוגה עוזר לגוף שלנו להירגע ולשחרר את הורמון הקורטיזול המסייע לחיזוק המערכת החיסונית, הפרשת חומרים לניצול שומנים וחלבונים כך שגם עוזר להרזייה וכמובן לתחושת רוגע וומסייע לתוכלת חיים בריאה

מסייעת בהתגברות על דיכאון, הפעילות המאפשרת שיחרור של הורמון הקוטיזול מזרז הפרשה של הורמונים חיוביים אחרים אשר משפיעים באופן יש על מצב הרוח שלנו וכתוצאה מזה אנו מרגישים מרוממים ומאושרים יותר, וטוני רובינס שהוא מנטור מאוד גדול מאמין שברגע שהגוף שלנו "שמח" (פעיל גופנית) יש השפעה ישירה על מצב הרוח לכן לפני כל הופעה שלו הוא קופץ במקום כחמש דקות בכדי להרים את האנרגיה שלו 

היא מסייעת לנו לשמור על הקשרים החברתיים שלנו, איך אתן שואלות? אתן הרבה יותר שלוות ורגועות ולכן השיח שלכן הוא הרבה יותר נינוח ואתן קשובות הקרה יותר תעשו את החשבון איך הילדים או בני הזוג מגיבים אליכן שאתן רגועות? 

כאבי גב תחתון, מי מאיתנו לא סובלת מהם לפחות פעם בחודש? יוגה מסייעת מאוד בחיזוק הגב התחתון ובכך מונעת כמעט לחלוטין את הכאב את התוצאה הזו ניתן להשיג ע"י תרגול יומיומי של מספר דקות בודדות, תרגילי הגמישות מחזקים ומעצבים את שרירי הגב כך שנקבל תמיכה מירבים לגב התחתון 

לסיכום,

ליוגה יתרונות רבים ומגוונים ואני מאוד נהנת לעשות תרגול קצר של 7-10 דקות ביום, לא מזיעה ולא סובלת ונהנת מזמן שקט במהלך התרגול ושלווה שמלווה אותי לאורך כל היום. אם אתן מוצאות שזה מעניין אתכן אתן חייבות לנסות, סידרתי לכן שני שיעורים אונליין בבית בזמן שנוח לכן ממש בחינם לחצו כאן והצטרפו לשיעורים נמסטה! 

לצורך יוגה נדרש מעט מאוד ציוד בסיסי, ביגוד, מזרן, מגבת טובה, רצועת יוגה ואת מוכנה

אני ממליצה על הקולקצית FIT החדשה של מומה – מדהים! ונוח.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *